.... reklama která prodává!
Komplexní služby v oblasti internetového marketingu, vedení PPC kampaní, inzerce na Facebooku a další. Zhodnotíme Vaše incestice do reklamy a navrhneme jejich optimalizaci pro lepší poměr cena x výkon.
SEM je zkratka z anglického Search engine marketing, což znamená marketing ve vyhledávačích. Jedná se o marketingový nástroj, další forma on-line reklamy, zaměřený na propagaci a zvyšování viditelnosti a známosti webu, tedy navyšování návštěvnosti.
SEM může mít mnoho podob, vždy jde ale o placenou formu propagace. Většinou se platí PPC modelem, tedy platba za kliknutí na zpravidla textový odkaz nebo banner umístěný v síti serverů, které takové způsoby propagace nabízejí.
Častým způsobem SEM propagace je zakoupení lepších pozic ve výsledcích vyhledávání na velkých portálech (největší vyhledávač - Google to, ale nepodporuje), sponzorované odkazy nebo také o placené zápisy v různých katalozích.
Základní rozdíl mezi SEM a SEO je, že SEM nevyžaduje žádné úpravy na stránkách a výsledky tohoto způsobu propagace záleží pouze na finančních možnostech inzerenta.
Velký význam a výhoda SEM oproti jiným formám propagace je možnost zjistit si přesný počet příchozích návštěvníků. A díky systémům PPC, které zpracovávají také statistické údaje, je možné spočítat návratnost investic do SEM.
SEM také momentálně patří k jedněm z nejefektivnějších forem on-line reklamy.
Poradíme Vám, jak se Vámi vynaložené investice do on-line reklamy vrátí, nastavíme Vám efektivní PPC kampaň, zvolíme vhodné texty a klíčová slova, zaručujeme průběžnou správu a přehled nad výsledky a statistikami PPC kampaní.